11 feb. 2013

Inspirerande måndag med Leia

Tjingeling!! Måndag igen efter en härlig helg! Här har det snöat och snöat och snöat! Men jag älskar vintern så jag har i alla fall varit glad, fast jag vet att det är många som längtar efter våren och inte vill annat än att snön ska försvinna!

Idag tänkte jag bjuda på ett riktigt Laban-kort med inte mindre än tre olika Laban-stämplar!

Söta Spöket Laban får tillsammans med textstämpeln Ett stort grattis pryda framsidan.


På tagen får samma Labanstämpel samsas med den ypperligt passande Till en buuuusig kille.


Inuti kortet har Laban fått sällskap av syster Labolina på stämpeln Laban & Labolina och textstämpeln Ett stort hurra.


På baksidan av kortet fick söta Lilla Lilla Laban plats intill min bloggstämpel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar