2 maj 2012

UTMANING - MAJ

Denna månad har vi skapat en skiss för ER att tolka.


Ni skapar ett valfritt alster (kort eller layout) med skissen som utgångspunkt. Alstret måste innehålla minst ett material (stämpel, papper, kort)  från Papermaze Nordic. Ni har till den 25 maj kl 23.59 på Er att skapa. Vinnaren tillkännages här i bloggen den 31 Maj & vinner ett litet paket bland annat innehållande månadens fokusstämpel. Ert alster visar Ni på vår Facebooksida; länka där till din blogg eller ditt galleri.

Så här har några i teamet tolkat skissen;

Helena

Marie/Mison

Annika

Veronica

Paula

Netha

9 kommentarer:

  1. Härligt att vara igång tjejer, fina tolkningar ni gjort! Nu ser jag fram emot att få se alla tolkningar från er läsare.
    kram Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med dig Annika - det ska bli kul att se vad Ni skapat!

      Radera
  2. Så fina kort ni gjort, man blir verkligen inspirerad! kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Kul tävling och fina inspirationsbidrag!

    Jag undrar en sak; När man har gjort sitt bidrag ska man då lägga upp länken rakt på er logg på FB? Eller ska den ligga som kommentar under utmanings-inlägget?

    Vänligen- Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Paula - PaperMaze Nordic4 maj 2012 kl. 14:10

      Du kan lägga den direkt på vår Facebook (men vill du hellre lägga den i inlägget så funkar det också). Vi kollar alla inlägg.

      Ha en härlig helg!

      Radera
  4. Kul utmaning. Men kan man inte vara med om man inte har Facebook?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har du en blogg kan du länka till ditt inlägg med alstret i detta inlägg. Har du ingen blogg får du gärna maila.

      Radera
  5. Och eftersom jag inte har FaceBook (jag vägrar fortfarande :)) så kommer länken till mitt alster här: http://designannique.blogspot.se/2012/05/sleeping-beauty.html

    jag valde att göra en layout, eftersom jag hade fått en titel i skallen när jag bläddrade bland mina foton... valpen på fotot HETER Törnrosa, dvs Sleeping beauty på engelska :)

    Och tusen tack än en gång för det fina vinstpaketet jag fick när jag vann i Svensk Scrapbookings påskparad - det kom verkligen väl till pass här, och layouten scrappade nästan sig själv med så läckra papper!

    SvaraRadera
  6. Här är mitt bidrag till månadstävlingen och tack för en inspirerande skiss!!

    http://pillan-pillan.blogspot.se/2012/05/prickigt.html

    //Pillan

    SvaraRadera